.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم تحرک بیشتر مجمع نمایندگان شمال

 

سایت شمال ورزشی نوشت:وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نتوانست در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رای اعتماد لازم را کسب کند.از این رو دکتر حسن روحانی باید در در فرصت مقتضی مبادرت به معرفی شخص دیگری برای تصدی این وزارتخانه نماید.

همانگونه که می دانیم شمال کشور و علی الخصوص مازندران از دیر باز مهد ورزش کشور بوده و ورزشکاران بسیار زیادی از این خطه توانستند در عرصه های جهانی قدرت خود را به منصه ظهور برسانند.

این موفقیت ها که بدون شک مرهون زحمات و تلاش های مربیان و دست اندرکاران و مدیران ورزش شمال کشور می باشد همچنان تداوم داشته و دارد.

در این میان حضور مدیران موفق شمالی در بدنه سازمان تربیت بدنی سابق و وزارت ورزش و جوانان فعلی و در رده های مدیر کلی استان ها نیز می تواند دلیل محکمی بر این توانمندی باشد.

با این مقدمه کوتاه باید یادآوری نمود که مطمئنا" ریاست محترم جمهوری و تیم مشاوران وی با توجه به عدم رای لازم مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش هم اکنون در حال بررسی صلاحیت و توانمندی افراد دیگر برای احراز این جایگاه می باشند که یقینا" این نکته می تواند برگ برنده مناسبی برای مازندران باشد.

وجود افرادی توانمند همچون سید هادی حسینی نماینده فعلی مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس و مدیر کل سابق تربیت بدنی استان و احمد ناطق نوری نماینده ادوار گذشته مردم نور در مجلس و رییس چندین ساله فدراسیون بوکس نمونه ای از این دست مدیران می باشد.

حضور سید هادی حسینی در فراکسیون ورزش و اقبال بالای وی در مجلس و ارتباط صمیمی او با نمایندگان دیگر استان ها و پیشینه طولانی وی در مدیریت ورزش و همچنین آشنایی و نزدیکی احمد ناطق نوری با تیم رییس جمهور و تجربه چندین ساله او می تواند عامل دیگری برای حضور این افراد در راس وزارت ورزش و جوانان باشد.

البته این نکته را نیز باید یادآوری کرد که مجمع نمایندگان شمال کشور و بالاخص مازندران از همین حالا باید در پی رایزنی معقول و گسترده در جهت اجرایی کردن حضور یک مازندرانی در راس وزارت ورزش با توجه به اشاره رفته ، بوده و این را از ریاست محترم جمهوری که یقینا" نگاه مثبتی به استفاده از توانمندی مدیران از تمامی استان ها در بدنه دولت دارند مطالبه نمایند.

علی ایحال بار دیگر پیشنهاد می شود در سریعترین زمان ممکن باب این مساله از سوی بزرگان مازندران با ریاست محترم جمهوری باز شده تا انشاالله شاهد حضور مدیری مازندرانی در راس وزارت ورزش و جوانان باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حمید 26 مرداد 1392
مازندران مهد کشاورزی هم هست نمایندگان مازندرانی اصلا تو باغ نیستند!!!! هیچ کدوم از وزرا از مازندران وحتی شمال نبودند!!دم احمدی نزاد گرم که حداقل چند تاوزیر مازنی داشت!!!!حالا بیاید شما مازنی ها به سمنانی ها رای بدید تا چند وقت دیگه معلوم نیست بخش های جنوبی مازندران مثل بخش های از کیاسر هم با سمنان ادغام بشه !!!! نمایندگان مازنی بیدار شید!!!!
نا شناس 26 مرداد 1392
کجایی یوسف نژاد که یادت بخیر شما و نریمان آبروی مازندران بودید انشاالله دوره بعد مال شماست
مازندراني 27 مرداد 1392
جناب آقاي دكتتتتتر شجاعي ، آقاي ناصري ، آقاي .....شما در اين چند روز بررسي صلاحيت وزرا هيچ حرفي براي گفتن نداشتيد ؟ كجاي مجلس نشسته بوديد ؟ نماينده آذربايجان براي عدم مديريت كشاورزي شمال فرياد برآورد . آيا شما براي قطب كشاورزي ديروز و وامانده از صنعت امروز با اين همه جوان بيكار و خانواده هاي گرفتار و مازندران محرون زير پوشش سبز هيچ مورد گفتني پيدا نكرديد ؟ واي به حال شما مردم با اين انتخابتان .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.